luni, 10 septembrie 2012

' FORŢELE RĂULUI ABSOLUT' - Răfuiala de Kelley Armstrong


Chloe Saunders are cincisprezece ani şi ar fi vrut să fie normală.
Din nefericire, Chloe se întâmplă să fie 
o necromantă căreia o modificare genetică i-a
crescut într-atât puterile, încât poate învia morţii 
chiar şi fără să încerce. Ea şi la fel de supradotaţii
(sau ar trebui numiţi "blestemaţii"?) săi prieteni
fug acum să scape cu viaţă
de malefica organizaţie care i-a creat.
Categoric anormal.

Titlu: Răfuiala
Autoare: Kelley Armstrong
Părerea mea: O combinaţie excelentă între Chloe şi Derek! Pe bune, parcă certurile îi ţin în priză. Asta şi poate.. dragostea. Legătura dintre ei creşte în acest volum mult mai mult ceea ce m-a ajutat să termin cartea într-o zi (şi am înnebuni-o pe S.) Oricum, la total..  Forţele răului absolut este absooolut incredibilă. Aş reciti-o mereu! Mai ales că emoţiile mele au fost la unison cu textul. V-aş putea recomanda seria la nesfârşit.. aşa că, înşfăcaţi-o cât mai curând. Iar dacă aţi făcut-o deja.. vă asteptăm părerile! -hugs-

Număr pagini: 352
Editură: Leda
Preţ: -cartonată: 40 lei; -necartonată (în ediţie de chioşc): 11 lei
Notă: 10+/10

Citate:
 "- Mda, a dat-o în bară, dar prostia nu e o crimă capitală."

" Nu, nu-mi putea face rău. Putea să mă sperie. Putea să mă tulbure. Putea să-mi rămână întipărit în creier pentru totdeauna. Dar, fizic, nu-mi putea face nici un rău."

"De data asta, n-am mai tresărit. Nici n-am dat înapoi. Nici nu mi-am ţinut respiraţia. N-am făcut nimic. Simon m-a sărutat şi eu am stat înlemnită, de parcă-mi tăiase cineva legăturile dintre creier şi muşchi."

" Portretul s-a înceţoşat, căci ochii mi s-au umplut de lacrimi. L-am strâns repede, mai înainte de a-l strica. Am făcut câţiva paşi după Simon şi l-am strigat. Îi puteam vedea silueta în depărtare, continuând să meargă, şi-am ştiut că mă auzise, dar nu s-a oprit."

"- .... Vrei un sfat? Dă-le ce vor. Viaţa e scurtă şi brutală. Zâmbi: Trăieşte-o până la capăt."

"Când m-am gândit la plecarea lui Derek, mi s-a părut că-mi fuge pământul de sub picioare. Aveam nevoie de ceva de care să mă agăţ, ceva solid şi real, când tot în jurul meu se schimba atât de repede. Chiar dacă fuseseră momente când mă gândisem că ar fi fost mai simplu fără Derek de faţă, gata să smulgă o bucăţică din mine la fiecare pas greşit, într-un fel mă bizuiam pe asta - cineva care să mă ţină în priză ca să gândesc, ca să mă străduiesc să fac mai bine şi să nu mă lase sa-mi vâr capul în nisip ca struţul şi să mă rog sp se rezolve totul de la sine."

" M-am întors şi mi s-a părut că încerca să se gândească la ceva de spus, poate să născocească vreun pretext ca să vină cu mine, şi aş fi vrut să-l ajut, să-i ofer eu unul, şi cred că, dacă aş fi avut unul la îndemână, el l-ar fi acceptat, însă n-am găsit nici unul. Dumnezeu ştie cât am încercat, însă pur şi simplu, n-am putut, cum nici el n-a putut..."

" A fost un moment perfect, unul în care nimic altceva n-a mai contat. Tot ce puteam simţi era el. Tot ce puteam gusta era sărutul lui. Tot ce puteam auzi era bătaia puternică a inimii lui. Tot ce puteam gândi era despre el, despre cât de mult îmi doream asta, cât de incredibil de norocoasă eram că obţinusem şi cât de strâns aveam să mă ţin de ea.
Asta era ceea ce voiam. Băiatul ăsta. Viaţa asta. Acest eu. N-aveam să-mi regăsesc niciodată viaţa de dinainte, dar nu-mi păsa. Eram fericită. Eram în siguranţă. Eram exact acolo unde voisem să fiu."


M.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu